fenik AB | Ekbacksvägen 28 | 168 69 Bromma | Tel. 08-25 11 69 | info@fenik.se

Lediga jobb:

Key Account Manager Södra Sverige/Skåne

 

Vi söker en erfaren produktspecialist inom Med Tech med bakgrund som sjuksköterska alt. sjuksköterska som har intresse för försäljning till ett mindre expansivt bolag med mycket god tillväxt. Fenik ingår i en koncern och är distributionspartner för produkter med tyngdpunkt på interventionsbehandling. Vi har funnits några år i Sverige och har en tillväxt på 25-40 %. Målet är att bli dubbelt så stora inom tre år. 

Produkten är unik och nyttan för patienterna som ofta finns i den palliativa vården är mycket tydlig samt att behandlingen innebär färre besök på sjukhus.

Du ansvarar för försäljningen till flera olika kliniker på sjukhusen bl.a. palliativ medicin, onkologer, lungmedicin och röntgen. Dessutom är undervisning av vårdpersonal/anhöriga/patienter i ett korrekt handhavande en stor och viktig del i tjänsten. Service till sjukvården i "världsklass" är ett motto som företaget lever efter och därför krävs flexibilitet och att du trivs i en dynamisk miljö.

Du kommer ingå i ett litet team med stark sammanhållning där man hjälper varandra och där teamets mål är viktigare än de enskilda medlemmarnas.

I denna rekrytering samarbetar vi med Mandly. Klicka här för mer information och ansökan: 

https://mandly.se/index.php?option=com_content&view=article&id=728&catid=13/

Serviceinriktad administratör till fenik

fenik behöver förstärkning till sitt kontor i Bromma och söker nu en administratör/koordinator. Du sitter nära VD, övrig organisation befinner sig ute i landet. I rollen blir du spindeln i nätet som koordinerar och ansvarar för det administrativa arbetet på kontoret.

Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag.

Om tjänsten

Rollen är en mångfacetterad tjänst där du sköter det administrativa arbetet på kontoret. Det innefattar säljadministration, kundsupport samt lagerhantering. Kontaktytorna är många så god kommunikation med kunder, patienter och intern organisation är av största vikt. Flexibilitet och samarbete är en självklarhet på kontoret, samt en prestigelös inställning att ta sig an utmaningar som dyker upp.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

I rollen arbetar du med administrativa uppgifter så som orderhantering/fakturering, administration av CRM systemet Cirrus samt viss lagerhantering. Du assisterar VD och ledningsgrupp samt koordinerar feniks deltagande på branschmässor med resebokningar och arrangemang av monter. I rollen ingår även administration av hemsida och uppdatering av säljstatistik. Du har löpande telefonkontakt med kunder, patienter och det egna företagets representanter.

Vem är du?

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom säljadministration och orderhantering. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och har med fördel god förståelse för andra nordiska språk. Officepaketet med tonvikt på Excel är ett krav liksom körkort. Har du erfarenhet från sjukvård eller medicinteknisk industri är det meriterande.

Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen har du ett systematiskt och noggrant arbetssätt. Du är van att arbeta självständigt och proaktivt med driv och stor ansvarskänsla. Vidare är du duktig på att skapa och vårda relationer och bidrar till teamets framgång genom kreativ och god initiativ- och samarbetsförmåga. Du är flexibel, och räds inte att rycka in där det behövs.

I denna rekrytering samarbetar vi med Poolia. Klicka här för mer information och ansökan: 

https://www.poolia.se/lediga-jobb/stockholm/serviceinriktad-administrator-till-fenik/54726/